घरज्वाइँ-दयाहाङ अनि मिरूना मगर समीप बैरागी २८ चैत्र २०८०, बुधबार पुर्वी रुकुमका मगर बस्तीहरू तकसेरा, लुगुम लयातका गाउँहरूमा छायांकन गरिएको मगर संस्कारमा
खेम्दीके नाङखार (मगर खाम कविता) तिलक मगर १५ चैत्र २०८०, बिहीबार आजु आछीम का माभुई नाङखारलकोचै झीमल मी माकुई नाङखारलजुचा जुचाउ वाई लिज्यार
मगर खाम गजल : व्योम जी अवतार व्योम जी अवतार २० फाल्गुन २०८०, आईतवार पर्चा का पर्च्या यप्न्ये ते माल तालेनहस्का जाज्वेव काःय अ’से माल तालेन
सर्न्या लिज्या गाभ ज्युङला रो:र (मगरखाम कविता) समीप बैरागी ९ फाल्गुन २०८०, बुधबार गे’कलम-स छेन्या-रलाजलै खल्ती-ल जादे हैदाङ्ज्यारआबो तासर, तापरिन् न-भाषाआबो ताखिम वाँइव न-इतिहास ।
मगर खाम भाषाला सोमोलो मुक्तक पूर्णबहादुर बुढामगर १७ माघ २०८०, बुधबार मुक्तक – टोबोआउँ जिन्दगी इताउ ज लेउ संघर्ष दादे बाउँ परिन्यासुख ल
मगर खाम भाषामा कवि भूपिनको कविता ‘मङ-र’ भूपिन १६ माघ २०८०, मंगलवार मिराय यामङ-रलुज्वा-र याक्याङसेवका ! सनोबिउँतानोराय याक्वासिउसेव क्वासेवका । मङ-रजो ग्योवर: धोरधोर कोइसेवका
मगर खामको साहित्यिक अवस्था जिवनप्रवेश रोकामगर ४ माघ २०८०, बिहीबार १. पृष्ठभूमि नेपाल एक बहुजाति, बहुभाषी, बहुधार्मिक तथा बहुसांस्कृतिक समाज भएको, विविधतायुक्त
माघे सकरातीमा ‘ज्यानादा बाने’ श्रीबहादुर गुरुङ १ माघ २०८०, सोमबार नेपालको विभिन्न जातीहरूमध्ये मगर जाती आफ्नै किसिमको भाषा¸ धर्म¸ संस्कृति बोकेको जाति
माघेसंक्रान्ति पर्व दिपसागर बुढामगर २८ पुष २०८०, शनिबार विभिन्न जातजातिको मौलिक चाडपर्व रीतिरिवाज, भाषा, धर्म, संस्कृति नै उनीहरुको पहिचान हो
चाङख्या काः व्योम जी अवतार २७ मंसिर २०८०, बुधबार च्वो-च्वो चाङख्या काःस्यालाए लाङ्किव भ्वा ।काङ ज्याक नमि ज्वाआरख च्यकाप पा ।